راز های استوری اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

استوری ( Stories) اینستاگرام چیست؟
در استوری اینستاگرام میتوان عکس ها و ویدیو‌هایی که کسان درباره زندگی شخصی، کار، روابط یا مسائلی که مربوط به خویش یا سایرین میشود را به اشتراک بگذارند و برای کسانی که اونهارو فالو میکنند نمایش دهند.

استوری اینستاگرام مدت موعد مشخصی دارد و طی مدت 24 ساعت پاک میشود و سایر کسی نمیتواند آن را ببیند و فقط در آرشیو اینستاگرام سیو میشود و اگر در زمان قراردادن یا تصویر آن را سیو کنید میتوانید به جز اپلیکیشن، در نگارخانه عکس‌های خود، عکس ها را داشته باشید، در اپلیکیشن اینستاگرام در قسمت آرشیو تمام عکس‌هایی که در استوری گذاشتید میتوانید پیدا کنید.

این اپلیکیشن به خاطر محبوبیتی که بین کاربران بدست آورده، هر روز قابلیت‌های اکثریت رو در خودش جا میده الی بتونه محبوبیت خودش رو حفظ کنه.

اینستاگرام مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی قابلیت‌هایی داره مثلا در استوری میتوان از گیف ‌ها یا استیکر های گوناگون برنامه روی عکس‌ها یا ویدئو‌هایی که به اشتراک میگذارید کاربرد کرد یا مشابه بقیه برنامه های ادیت عکس مانند اسنپ چت افکت ‌های ویژه خودش را دارد که روی چهره شما اعمال میکنه و شما رو زیبا تر یا فانتزی تر نشون میده

یا حتی میتوان متن‌ها و نوشته‌هایی با رنگ یا شکل‌های گوناگون روی آنها نوشت تا کاربران اکثریت را بتوان جذب کرد.
ویژگی‌های نزدیک جدیدی که در استوری اینستاگرام اضافه شده نظرسنجی، پرسش و
Questionهای مختلفی که میتوان از دوستان یا کاربران پرسید.

آموزش پیمان دادن لینک در استوری
قرار دادن لینک در استوری فعلا برای کل شدنی نیست و شرایط خاص خودش را دارد که مهم ترین آن کسانی هستند که توانستند فالورهای 10 هزارتایی ( 10k) بدست اورند، و شرط دیگه اینه که باید حتما پروفایل خویش را به بیزینس پروفایل تبدیل کنند.

خب اکنون که اگه شرایط بالا رو داشتید بهتون نحوه قراردادن یا لینک در استوری رو با عکس و فیلم نشون میدم

اول اینکه باید اینستاگرام خودتون رو به جدیدترین نسخه آپدیت کنید که میتونید از پلی استور که برای اندروید یا اپ استور که برای ios هستش رو خیلی تند از گوشی خودتون دانلود کنید.
بعد در سرنوشت home روی عکس دوربین در رأس صفحه سمت چپ ساحل لوگوی اینستاگرام کلیک کنید.

عکس باره نظر خودتون رو گزینش کنید.


در بالای صفحه بروی آیکون لینک کلیک میکنید.


در صفحه ای که مفتوح میشه روی URL میزنی و لینک باره نظر رو تایپ میکنی پس سمت راست بالای صفحه Done یا تیک را میزنی الی تنظیمات سیو بشه.


وقتی تیک رو زدین دور علامت لینک یک دایره سفید میاد و پس با زدن روی گزینه your story، استوری شما share میشه.


همونطور که میبینید ذیل صفحه گزینه see more اضافه شده که کاربران با زدن روی اون گزینه میتونن سایت شما رو ببینند. ( این گزینه همونیه که اینفلوئنسرها میگن بیکیشین بالاااا



:: بازدید از این مطلب : 87

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: